|
Autor |
Wiadomość |
Gość |
|
|
baxter620 |
Wysłany: Wto 17:06, 23 Maj 2006 Temat postu: |
|
luksio napisał: | Mi sie ogólnie podobają wszyskie MAN-y ponieważ ładnie sie prezenują. |
całkiem całkiem |
|
|
luksio |
Wysłany: Wto 15:04, 23 Maj 2006 Temat postu: |
|
Mi sie ogólnie podobają wszyskie MAN-y ponieważ ładnie sie prezenują. |
|
|
baxter620 |
Wysłany: Pon 23:32, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
Te nowe MAN-iki dość ładnie nawet wyglądają ale jeździć bym takim nie chciał pozostane przy swoim VOLVIE |
|
|
romipoz |
Wysłany: Pią 14:37, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
No Man TGA fajnie wyglada ale niezybt fajnie sie nim jedzie, za bardzo pływa po drodze a do tego ma wuchte elektroniki np: pokazuje na komputerze ile litrów płynu do spryskiwaczy masz i pokazuje awarie obrysówek na naczepie i podaje która to.Wg.mnie to jest zbedne, a na dodatek jestem ciekaw jak cos sie popsuje to ile kosztuje wymiana takiego czujnika. Ja jechalem takim 2tygodniowym z silnikiem CommonRail20(podobno elektroniczny zawór do powietrza na naczepie kosztuje 10.000zl )
Do skrzyni nie mam zastrzezen bo robi je ZF |
|
|
Arturrotrucker |
Wysłany: Czw 19:54, 11 Maj 2006 Temat postu: MAN tga |
|
Teraz coś o tym sprzęcie:
W roku 2000 wyprodukowano 6400 egzemplarzy z silnikiem D 2866 i D2876 o poj.12 l, moc 310-460 KM, moment 1500-2100 Nm, wym. oleju co 80 tys. km. Przekładnia ZF z Comfort Shift, hamulce elektronicznie kontrolowane, tarczowe, Euro-3. DMC - 19 ton |
|
|
|
|