Forum THE BEST TRUCKS Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum THE BEST TRUCKS Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
REGULAMIN FORUM www.thebesttrucks.fora.pl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum THE BEST TRUCKS Strona Główna -> Regulamin www.thebesttrucks.fora.pl
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romipoz
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Obrzycko k/Szamotuł

PostWysłany: Pią 21:33, 26 Maj 2006    Temat postu: REGULAMIN FORUM www.thebesttrucks.fora.pl

I. ZASADY OGÓLNE PANUJĄCE NA FORUM

[1] W prywatnej skrzynce można przechowywać maksymalnie 100 wiadomości.
[2] Temat wiadomości nie może mieć więcej niż 30 znaków i musi zawierać, co najmniej jedną literę albo jedna cyfrę.
[3] Profile użytkownika są nadawane wg ilości wysłanych postów, dla najaktywniejszych są przewidziane specjalne rangi.
[4] Administrator może na zasadzie wyróżnienia przyznać określony profil danej osobie, bez względu na ilość wysłanych przez nią postów.
[5] Administrator może zablokować dostęp danej osobie do forum bez podania przyczyny, jeśli ta nie przestrzega niniejszego regulaminu.
[6] Sugerujemy - podczas rejestracji lepiej nie podawać niektórych informacji personalnych, niż je podawać blednie.
Informacje te nie będą podawane żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
[7] Osoby, które będą sztucznie wszczynać zbędne polemiki na forum prowadzące do kłótni lub ostrzejszych wypowiedzi, a także w nich uczestniczyć, będą wykluczane z uczestnictwa na naszym forum.
[8] Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym forum.
[9] Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
[10] Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
[11] W przypadku zaśmiecania forum przez danego użytkownika dużą ilością postów (krótkich bez głębszej treści) posty te będą usuwane, a w przypadku powtarzalności, konta użytkowników będą zerowane, banowane lub nawet bezpowrotnie usuwane.
[12]Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną zablokowania konta użytkownika czasowo lub na stale (Tworzone w czasie trwania blokady konta "zastępcze" będą natychmiast usuwane razem ze wszystkimi postami). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
[12] Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do moderatorów
poszczególnych działów lub, jeśli nie ma takowych, do global moderatorów albo administratorów.
[13] Forum NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów (choć nie jest to obligatoryjne).
[14] Autorzy postów godzą się, że treść ich wpisów może zostać w części lub w całości użyta na stronie głównej w celach informacyjnych.
[15] Nie można oferować nielegalnego oprogramowania i plików oraz informowania o miejscu składowania tychże plików.
[16] Osoby nagminnie zakładające tematy czy piszące posty które kolidują z celem forum będą wyłączane z udziału w nim.
[17] Avatary użytkowników forum mają maksymalny wymiar 640 na 480 pikseli.
[18] Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.

II. ZASADY WYSYŁANIA WIADOMOŚCI

[1] Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu.W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ja edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
[2] Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, ze złamali regulamin. To jest robota dla moderatora, który odpowiednio zajmie się postem.
[3] Wszelka publikacja linków na Forum, wymusza uprzednie sprawdzenie prawdziwości zamieszczanego linku.
[4] Przy zdjeciach, tekstach zapożyczonych z innych stron autor winny jest podać źródło z którego korzystał.
[5] Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
[6] Floodowanie, spamowanie poprzez reklamowanie swoich stron nie związanych z tematyką forum, stron pornograficznych, a także obrażanie innych osób, ich poglądów politycznych lub religijnych oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione i może stać się podstawa do zablokowania dostępu do naszego forum.
[7] Na forum niezbyt stosowne wyrażenia będą cenzurowane
[8] Proszę umieszczać posty we właściwych działach, w przeciwnym wypadku mogą zostać skasowane, przeniesione do właściwego działu albo zamknięte.
[9] Post = wypowiedź. Nie można wysyłać wiadomości w stylu "Mnie także", "Ja tez chce", "Podeślij także mnie", "heh dobre" itp. Jeżeli chcesz przesłać dla autora prośbę, pochwałę to użyj "Prywatna Wiadomość - PW. Dbamy o poziom dyskusji i tego typu wiadomości będę bezwzględnie i bez uprzedzenia usuwane.
[10] Nie zadawaj pytań, na które padła już odpowiedz; przeglądaj watki toczonych rozmów w obrębie danej grupy tematycznej.
[11] Pomagamy na forum i jednocześnie rozpoczynamy odpowiednie wątki.
[12] Posty powinny dotyczyć treści toczącej się dyskusji. Wiadomości, które nie są związane z tematem zostają automatycznie usunięte przez moderatora.
[13]Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników. Nie zmienia to jednak faktu, że wszelkie wiadomości powinny być zgodne z obowiązującym prawem.

III. PRAWA I OBOWIĄZKI MODERATORÓW

Regulamin i obowiązki moderatorów:
[1] Moderator ma obowiązek pilnowania porządku w dziale, który moderuje, a zarazem zwracać uwagę na cale forum.
[2] Wszelkie sugestie, zapytania i uwagi, co do funkcjonowania, moderowania innych działów danej kategorii forum, należy zgłaszać do odpowiedniego działu Uwagi i opinie na temat forum lub na skrzynke PW Moderatora.
[3] Każdemu moderatorowi automatycznie zmieniany jest status - z aktualnie posiadanego na "Moderatorzy"
[4] Na prośbę moderatora, administrator forum może zamknąć dostęp do forum osobie, która nie przestrzega regulaminu fora.
[5] W przypadku wysłania wiadomości do niewłaściwego działu, moderator ma obowiązek przenieść ją do właściwego działu, zamknąć temat lub w skrajnym przypadku, skasować całą wiadomość.
[6] Każdy moderator uzyskuje dostęp do działu Moderatornia – niewidocznego dla zwykłych użytkowników..
[7] Prawa i obowiązki moderatorów nie uwzględnione w tym regulaminie podlegają dyskusji w dziale Moderatornia.
[8]Moderator ma rozwijać dział przez niego moderowany zamieszczając nowe tematy i odpowiadając, postując.
[9]Moderator, który nie wywiązuje się ze swoich obowiązków może zostać pozbawiony tej funkcji, tracąc wszystkie przywileje moderatorskie.
[10]Każdy moderator ma prawo głosu w dziale moderatornia równe jednemu.
[11]Wszelkie złamania regulaminu przez jakiegoś użytkownika mają być powiadamiane w dziale Moderatornia.
[12] Moderator w żaden sposób nie ma obowiązku utrzymywania finansowo forum.
Nowe zapisy regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania. Dn 27 Maja 2006 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum THE BEST TRUCKS Strona Główna -> Regulamin www.thebesttrucks.fora.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin